reede, oktoober 13, 2006

NPCd

Metsavaimu juhtum:

Oli kord üks puuvaim.´-alavaim. Täpsemalt oli tema hallata selle koha ümbrus. Seda kohta haldas üks teine vaim ka. Nad armastasid üksteist.

Siis võttis peremees Võluri kinni ja ala hakkas juba ette dimensionaalselt väänduma. Katk tuli ka ja reaalsust käänavate rituaalide mõju tõttu hakkas ka metsavaim peast segi minema. Vaikselt, aga kindlalt. Poos üles ühe looma. See teine metsavaim polnud enam ka päris selge ja läks selle esimesega rääkima, esimene ajas vastu, tekkis tüli ja esimene valas teisele millegagi pähe ja kägistas ära, ise põgenes. Selle teadmise surus ta aga alla.

Nüüd leidis ta oma kallima surnukeha ja läks marru, kõigepealt kägistas ära ühe suvalise mägra, kes läheduses olema juhtus. Siis sai ta aru, et ta oli vaese looma tapnud ja nuttis tema laiba kohal. Aga ikkagi tekkis siis küsimus, et kes tappis? Metsavaim muutus muuhulgas ka uudishimulikuks ja sai siis varsti kuulda. Sai siis rohkem teada selle rituaali kohta, mis toimuma peab. Hakkas uskuma, et kui rituaali üleüldse ära hoiab, siis saab ta armsama tagasi. Üritab nüüd rituaalis osalejaid kinni võtta. Aeg-ajalt kägistab ja poob loomi üles, sest talle tundub, et nad on ilmselt kuidagi organiseerinud tema kallima tapmise. Eriti kahtlustab ta seda kohalikku nõiatüdrukut.

Ally - NPC - Tundmatu aka Mees aka Naine aka Võlur aka Polden aka Rändmuusik aka Narr aka Loki aka Sõrdon aka ...

Sa oled vana ja sa oled noor. Sul on palju maagilisi võimeid. Sa oled suur vaim, kes maailmade vahel rännata suudab. Sa oled pärit juba väga ammusest ajast.

Ähmaselt mäletad sa Cthulhut ja Nyarlahotepit ja teisi. Nad ei olnud toredad.

*läks kunagi tülli Kratautase suguvõsaga ja tegi siis pulli pärast prohvet Poldenina ennustuse, et kui juut ja Kratautas lapse saavad, siis see laps on ohtlik kogu maailmale. *hiljem leppis ära – õigemini selle ühe viimase liikmega - Herkusega, kellega ta mängis meest ja armukest, kuigi initiimseks asi ku nagi ei läinud. Aga ta oli talle sõber ja rääkis talle palju okultistikast ja maailmast ja muidu.

*teab Surnud Pere juhtumit.

*teab Ahasveroust.

*mängis teatud džinniga kunagi kaarte ja too jäi talle kenakese summa võlgu. Raha pidi olema ausalt teenitud. Džinn põgenes kuhugi. Ilmselt mingisse nõusse. Aga kui ta välja tuleb, leiab ta džinni üles.

*tajus ette Katku

*magas kunagi Kalebiga ja rääkis talle pulli pärast igasugu luiskejutte. Tegelikult teab, kuidas asi on.

*tõmmati lõksu selle taluperemehe poolt, ta teadis, et tegu on nõiaga ja läks talt nõu küsima kui külaline. Taluperemees aga nägi, et tegu on väga ohtliku vennaga (ta oli vist mingile ta esivanemale käru keeranud) ja pani ta oma kambrisse luku taha ja kutsus alkeemikutest sõbrad, kes siis ruumi tugevalt pitseerisid. Muidugi tekkis tagasilöök, sest ta oli ju külaline olnud – talumehe pere suri maha ja mees poos end üles, kuid rahu ei saanud – iga päev kell pool kümme peab ta üles ärkama ja ringi liikuma.

*kutsus kokku külalisi, et need ta vangist välja päästaks. Kutse tõmbas enda juurde ka kohaliku mõisniku, sest too oli lähedal ja äratas ka tsaari nõidade tähelepanu.


Taluperemees - kohalik nõid. Võttis aasta aega tagasi vastu Võluri, ent nägi, et tegu on väga kahtlase jõuga ja kutsus oma nõiakunstnikest-alkeemikutest sõbrad, et Võlur lõksu panna. Aga oma külalise reetmine on väga suur patt ja see viis mehe enesetapuni ja tema pere surmani. Mees on määratud igal täiskuuööl puu otsast, kuhu ta end poos, alla tulema ja ringi uitama. Tegu on tugeva ja ebaloomulike võimetega tegelasega. Arvab õigustatult, et kohaletulnud rahvas tahab Võlurit lahti päästa ja üritab neid minema ajada.

Kommentaare ei ole: