reede, oktoober 13, 2006

Dietlinde; Dukker; Ahmed

Siit hakkavad siis tulema rollid. Tulevad teised gruppide kaupa.

Alakem:

Zepp

Ahmed.

(ca 35000)

Aegade alguses tšillisid niisama. Paar tuhat aastat tagasi kohtusid ühe tegelasega (nimetas end Sõrdoniks, mõnikord ka Võluriks) Kõrtsilaua taga pakkus Võlur, et mängiks kaarte, aga raha peale – ja raha peaks sealjuures ausalt teenitud olema. Olid rõõmuga nõus, sest arvasid, et teed paar väikest kena loitsu ja trikki ja head kaardid saavad sulle ja võidad niikuinii. Mööda panid. Võlur pani kaartidele täiesti avalikult – lasi sul ka oma loitsu üle vaadata – peale loitsu, mis põhimõtteliselt igasuguse petmise välistas. Kaotasid. Läksid hasarti ja lõpuks ulatus summa 300 kuldtüki suuruse summani – tol ajal suur raha ja pidi olema ausalt teenitud. Lubasid raha järgmiseks korraks tuua. Nüüd oli selge, et Sõrdoni eest pääsu pole ja aasta-teenistust-kuldtüki-eest polnud sa ka nõus täitma. Üritasid asja nii ajada, et „järgmist korda“ enam ei tuleks. Selleks tuli end kuidagi ära peita. Õnneks leidsid sa pööningult ühe pudeli, mille sees sa avastamatu olid., kui sa just ise ei tahtnud teisiti. Aga mõne nädala pärast tehti pööninng tühjaks, pudel võeti kaasa, viski pandi sisse ja punn peale. Ja karmide maagiliste seaduste järgi muutus pudel otsekohe maagiliseks, purunematuks ja vabadusse pääsed alles siis, kui kellegi kolm soovi täidad. Jama oli aga selles, et perekond ei näinud sind isegi siis, kui sa neile end ilmutada proovisid – pealegi selgus häiriv tõsiasi, et peale pudelis viibimist ilmnes kõrvalmõju, mille tõttu sa pudelist väljas astraaltasandil otsekui majakas särasid – ja nõnda leiab Võlur su kiiresti üles.
Perekond sai ikkagi aru, et pudel on neetud või maagiline või midagi säärast ja viskasid selle uuesti pööningule ja kolisid ise minema. Majja keegi tulla ei tahtnud. Ääretult igav oli ja pudelist kaugemale kui kümme meetrit sa minna ei saanud. Pudel püsis paigal ja teda sul liigutada ei õnnestunud – segavad teatavad metafüüsilised seadused, mis on põhimõtteliselt ekvivalentsed sellega, miks inimesed ennast juukseidpidi üles tõsta ei saa.

Nii umbes kümme aastat tagasi avastasid varemetest su kaks inimest, Dietlinde ja Dukker , kes sind õnneks ka nägid ja kellega sul diil kokku lepitud sai – kolm soovi ja see pudelijama saab lõpuks otsa. Kauplesid endale välja ka õiguse pudelit ise liigutada – seda saab teha küll vaid mõni kord päevas, aga see oli vähemalt edusamm. Džinnid on muuseas räigelt bürokraatilised ja pea kõike tuleb ajada õigete vormelite, blankettide ja kurat teab millega. (muuseas, sa oled kuulnud džinnidest, kes on oma peremeeste poolikult sõnastatud soovidele huvitavaid lisasätteid juurde kirjutanud. Sina seda teinud ei ole. Tegelikult oli tegu täitsa lahedate inimestega, kellega sa päris kiiresti sõbrunesid. Sellised mõnusad isikupärased kujud olid.)

Kaks esimest soovi olid raha saamine ja millegi leidmine, mis oleks vaba ja kaitseks neid silmakirjalikkuse, rumaluse ja valskuse eest. Kuna vähemalt üks kolmest omadusest leidub, kui rohkem kui neli inimest kokku saavad, siis tuli selline organisatsioon luua. Tundsid, kuidas see tekkima hakkas, tekkeisikuks tegelane nimega Andrei Prokofjev. Aega see muidugi võttis, aga lõuks sai valmis.

Üleüldiselt on see džinnide bürokraatia räige porno selle sõna halvas ja kujundlikus mõttes (otseses mõttes pole räigel pornol midagi viga). Pealegi on tegevad igasugused muud vaimud ja teie positsioon on väga nõrk.
Aga sa oled vana. Mäletad väga vanu aegu, ähmaselt, tõsi küll, aga ikkagi mäletad. Siis valitses Cthulhu ja co. Vat siis oli lõbus aeg. Ilgelt lõbus oli. Muud sa eriti palju ei mäleta, aga lõbus oli küll. Väike nostalgia tekib.

Siis oli Katk. Tappis maha pooled inimesed. Arstid jällegi võimetud. Kaos, korratus, anarhia, ülestõusud. Päris lõbus tegelikult.

Katkuga oli muidugi jama, aga haigeks sinu inimesed ei jäänud. Leidsid nad aga, et see kõrgseltskond on nende jaoks liiga paheline ja sellepärast nad oma teise soovi nii sõnastasidki (sa rääkisid küll, et Soodomas olid vanasti asjalood palju huvitamad ja hullemad, aga nad taandusid ikka. Inimeste asi. Tegelikult täiesti arusaadav, et inimestel mõnikord üle viskab. Sul oli ka vanasti selliseid perioode , kui sa tundsid, et on aeg vaimseks puhastumiseks, aga praegu see periood ei kesta.)

Ja teise soovi tulemusena tekkis rühmitus, kes Katku kummardas. Nemad muidugi kohe liitusid. ///Katkukummardajad.

Seoses katkupuhanguga, mis on umbes poole maailma elanikkonnast tapnud, on tekkinud usurühmitus, kes kutsuvad end katkukummardajateks. Nad usuvad, et katk on karistus inimkonnale patuse ja rüveda elu, rumaluse, valskuse ja lolluse eest, saadetud siia teises ilmas magava Cthulhu unenägudest.

Katkukummardajaid katk ei võta ja tänu sellele kasvavad nende read meeletu kiirusega.

KK eesmärk on äratada Cthulhu, et ta juhiks katku nii, et ellu jääks vaid hingelt puhtad (isegi kui nad veel katkukummardajad pole) Üldiselt levinud madalamate ja vaesemate ühiskonnakihtide seas. ///

Nojah, ja siis sa tundsid kutset. Nemad ka. Sa teadsid, mis värk on. Oled kuulnud. See on võimalus Cthulhu tagasi kutsuda. Yay! Nemad on ka poolt, kuigi neil on Cthulhust natuke kummaline arusaam. (aga ega sa pole neile seletanud, et milline Cthulhu tegelikult on. Cthulhu teed ongi kõverad. Pealegi, sul on selles rituaalis liitlasi vaja.)

Rituaal on iseenesest lihtne – need, kes tunnevad kutset või teavad, kuhu minna, lähevad kohale ja üritavad keskööl teatud paigas (paik selgub sündmuste käigus) Cthulhut tagasi maailma kutsuda või siis seda protsessi takistada.

Eks me näe.


Dani - Dietlinde Nordlicht.

"When they entered, they found hanging upon the wall a

splendid portrait of their master as they had last seen him,

in all the wonder of his exquisite youth and beauty.

Lying on the floor was a dead man, in evening dress,

with a knife in his heart. He was withered,

wrinkled, and loathsome of visage. It was not

till they had examined the rings that they recognised who it was."

Oscar Wilde, “Portrait of Dorian Gray”

Sa oled pärit tähelepandamatust saksa linnast, tähelepandamatu käsitöölise tähelepandamatu tütar. Või vähemalt olid. Aga sa panid tähele, et sul on erakordseid andeid – näiteks lõi su erakordne kunstianne juba varakult välja, lasid kodunt jalga ja otsustasid maailmas natuke ringi vaadata ja näha, kes siin ka elavad. Avastasid, et su kunstialased anded pole päris tavalised. Sa oled abielus Dukkeriga(mängib Goblin), ühe mustlaslaagris üles kasvanud mehega, kes oskab kätelt saatust lugeda ja hüpnotiseerida ja muid toredaid trikke teha.

Teil on džinn ka. Kuidas te džinni leidsite – väga lihtsalt. Leidsite ühe vana pudeli, kus istus üks jutukas tüüp, kes lubas teie kolm soovi täita, kui te ta vaid sealt kuradi pööningult ära viite. Viisitegi. Kaks soovi on läinud.

Esimene soov oli raha. Läksite kõrgseltskonda ja jäite sellest peagi ilma.

Te olite veidi aega koos kõrgseltskonnas ka. Nägite suuri seltskonnalõvisid ja aadlikke ja puha, aga tegelikult oli tegu tõeliselt rõvedate inimestega. Silmakirjalikkus ja pahelisus voogasid oma täies ulatuses. Te otsisite midagi, mis oleks vastukaaluks just puhas ja nii edasi, aga ei leidnud. Kõik oli kohutavalt silmakirjalik. Teil oli ka mõnikord abieluväliseid suhteid, aga te ei varjanud neid ega väitnud, et nii peabki või et neid ei ole.

Ja siis te leidsite, et te ei taha sellisteks kõrgseltskonna inimeste moodi muutuda. Selle jaoks kulus teine soov – soovisite leida midagi, mis kaitseks ja raviks teid silmakirjalikkusest, rumalusest ja valskusest. Soovidega läheb üldiselt aega, aga ta täitus küll. Üritasite seda seltskonda vältida.

Ja siis tuli Katk.

Tappis ära pooled inimesed maailmas. Arstid olid võimetud. Anarhia ja korratus ja ülestõusud.

Ja siis kohtusite te Katkukummardajatega ja liitusite.

//Katkukummardajad.

Põhikiri:

Katk on maa peal valla!
Ta tabab patuseid ja hingelt räpaseid!
Ja varanduseahnitsejaid!
Ja rõhujaid!

Tabab uskmatuid, kes ei usu uue riigi tulekut!
Aga uskmatutele tuleb Cthulhu lunastus!

ja igavene korrariik alatiseks!
Õiglus pääseb võidule!

Seoses katkupuhanguga, mis on umbes poole maailma elanikkonnast tapnud, on tekkinud usurühmitus, kes kutsuvad end katkukummardajateks. Nad usuvad, et katk on karistus inimkonnale patuse ja rüveda elu, rumaluse, valskuse ja lolluse eest, saadetud siia teises ilmas magava Cthulhu unenägudest.

Katkukummardajaid katk ei võta ja tänu sellele kasvavad nende read meeletu kiirusega.

KK eesmärk on äratada Cthulhu, et ta juhiks katku nii, et ellu jääks vaid hingelt puhtad (isegi kui nad veel katkukummardajad pole) Üldiselt levinud madalamate ja vaesemate ühiskonnakihtide seas. //

Viimasel ajal oled sa näinud häirivaid unenägusid. Näiteks oled sa näinud Dukkerit, kelle sees istub puhas pimedus ja surm, aga Dukker ei pane seda tähelegi. Sa pole julgenud sellest Dukkerile rääkida.


Goblin. (30) Dukker Nordlicht

-Mõelda vaid, kui Tali olekski mustlaste juures üles kasvanud.

-Huvitav, kas ta oleks siis samasugune olnud?

-No tõenäoliselt ei teaks ta isegi, palju kaks pluss kaks on. Tegeleks varastamise ja muu säärasega.

Goblin, Sillu, Gala ja/või veel mingid elesgalistid, Uru ees.

Su lapsepõlv ja noorusiga, vähemalt niipaljukest kui sa mäletad, möödusid mustlaslaagris. Sa pole nii loll nagu sa välja näed – ega sa taipasid ära küll, et sa just kõige klassikalisema mustlasväljanägemisega polnud. Sulle on räägitud, et sa oled omamoodi leidlaps – su vanemad ja vanem vend surid õnnetult ja sa oleks kah hukkunud kui mitte üks hea hing poleks su rusude alt välja toonud ja mustlaste juurde toonud. Väidetavalt olla siis mingi nõidus mängus olnud. Sul on sellest ajast saati küünarvarrel üks tuhmunud imeliku kujuga sünnimärk.
Su mälestused su varajasest lapsepõlvest on kohutavalt hämarad – mäletad ainult väga üksikuid detaile, nagu hüütud nimesid (Kaleb? H? Aaron?), nägusid ja kõnnakuid (sinust suurem venna? ema kõrge ja sujuvalt liikuv kuju?), päikesekiiri ja tolmu ja muud säärast.

Vana mustlaseit Aminta ütles, et sinu peal oli üks tema õnnistus ja kaitseloits ja seepärast sa elus oledki. Muuseas, kui Aminta suri, said sina tema võimed endale.
/Sa oled abielus Dietlindega/Dani/. Mõelge koos välja oma tutvuselugu nii umbes viis aastat tagasi / Ta on kunstnik ja tal on annet sarnasusnõidusteks (nagu voodoo, aga piltidega) ja mõnikord joonistab ta pilte, mis tõelisust peegeldavad.

Teil on džinn ka. Kuidas te džinni leidsite – väga lihtsalt. Leidsite ühe vana pudeli, kus istus üks jutukas tüüp, kes lubas teie kolm soovi täita, kui te ta vaid sealt kuradi pööningult ära viite. Viisitegi. Kaks soovi on läinud.

Esimene soov oli raha. Läksite aga kõrgseltskonda ja jõite selle peagi maha.

Te olite veidi aega koos kõrgseltskonnas ka. Nägite suuri seltskonnalõvisid ja aadlikke ja puha, aga tegelikult oli tegu tõeliselt rõvedate inimestega. Silmakirjalikkus ja pahelisus voogasid oma täies ulatuses. Te otsisite midagi, mis oleks vastukaaluks just puhas ja nii edasi, aga ei leidnud. Kõik oli kohutavalt silmakirjalik. Teil oli ka mõnikord abieluväliseid suhteid, aga te ei varjanud neid ega väitnud, et nii peabki või et neid ei ole.

Ja siis te leidsite, et te ei taha sellisteks kõrgseltskonna inimeste moodi muutuda. Selle jaoks kulus teine soov – soovisite leida midagi, mis kaitseks ja raviks teid silmakirjalikkusest, rumalusest ja valskusest. Soovidega läheb üldiselt aega, aga ta täitus küll. Üritasite seda seltskonda vältida.

Ja siis tuli Katk.

Tappis ära pooled inimesed maailmas. Arstid olid võimetud. Anarhia ja korratus ja ülestõusud.

Ja siis kohtusite te Katkukummardajatega ja liitusite.

Oskused:

*ühed või kahed sõnad

*hüpnoos

*käejoontelugemine

Katkukummardajad.

Põhikiri:

Katk on maa peal valla!
Ta tabab patuseid ja hingelt räpaseid!
Ja varanduseahnitsejaid!
Ja rõhujaid!

Tabab uskmatuid, kes ei usu uue riigi tulekut!
Aga uskmatutele tuleb Cthulhu lunastus!

ja igavene korrariik alatiseks!
Õiglus pääseb võidule!

Seoses katkupuhanguga, mis on umbes poole maailma elanikkonnast tapnud, on tekkinud usurühmitus, kes kutsuvad end katkukummardajateks. Nad usuvad, et katk on karistus inimkonnale patuse ja rüveda elu, rumaluse, valskuse ja lolluse eest, saadetud siia teises ilmas magava Cthulhu unenägudest.

Katkukummardajaid katk ei võta ja tänu sellele kasvavad nende read meeletu kiirusega.

KK eesmärk on äratada Cthulhu, et ta juhiks katku nii, et ellu jääks vaid hingelt puhtad (isegi kui nad veel katkukummardajad pole) Üldiselt levinud madalamate ja vaesemate ühiskonnakihtide seas.


Kommentaare ei ole: