pühapäev, detsember 01, 2013

Halastaja samaarlane

Ma ei tea, kes sa olid, kes sa sel reedel ütlesid Möku ees pingi peal istuvale ja peaaegu tukkuma jäänud inimesele, et väljas on miinus kaheksa kraadi külma ja et ta peaks koju minema, muidu külmub ta surnuks, aga aitäh sulle.
Tõesti aitäh.
(Ma olen üsnagi kindel, et keegi tuttav ( sest neid kusagil ümbruses ikka liikus ) oleks mingi hetk tähele pannud ja mu koju  kupatanud, aga  "oleks pannud tähele" ja "pani tähele" vahel on suur vahe, oi kui suur vahe. )



Muudest uudistest: mina olen rumal, maailm on ebaõiglane ja tõtt-ütelda ei saa asjade olemusse eriti midagi parata, et asjad nii on.

(Miks ei tohi huvi tekkimisel teismeliseks ära minna - selleks, et kui selgub, et huvi pakkuv isik  ei tunne ise vastuhuvi ja pole selleks tegelikult isegi mitte võimeline, saaks kiiresti pidurid peale panna ja mingid emotsioonid jääksid olemata. Tõesõna, mul pole neid emotsioone vaja. )






Kommentaare ei ole: