pühapäev, aprill 24, 2011

Jesus was a gay black hippie Jew

Some say he was a secret Buddhist too...

Näe, selline lugu on igastahes.
Kirjutan siis praegu seda, et lihavõtted on ja puha. Ma pole kindel, kas lihavõtted kestavad ka siis, kui ma selle posti valmis saan, aga igastahes on praegu esimene ülestõusmispüha. Jah, too kristlik asi. Mingi elevus on sees, ehk on asi kultuuriruumis või selles, kuidas rääkisin ühe õigeuskliku tuttavaga, kes pingi peal suitsu tehes rääkis, mida ülestõusmispühad temaga teevad.

Igatahes olis lihavõtted siis, kui ma seda postitust alustasin, ja oleks igati kombekas see postitus enne järgmisi lihavõtteid ära lõpetada ja ma ei kirjutagi siin sellest, kuidas mina, ometi küll mitteusklik inimene, tunnen teatavat elevust, aga Zavoodis käituvad kõik nagu oleks täiesti tavaline laupäevaõhtu ja kultuuriruumis õhkuv Vaim mõjuks otsekui ainult minule ja kui veider see kõik on.
Näe, ütlesin et ei kirjuta, aga tegelt hoopis kirjutasin. Oih.
Esimesel ülestõusmispühal tegime "Meistri ja Margarita" seriaali maratoni. Leidsin, et see oleks selleks sobiv aeg.

Tegelt on praegu olla suht kena ja näib, et asjad on mitmel põhjusel tegelikult vist kombes ja ilusad.
Esimest ei taha ma nimetada, sest kardan ära sõnuda, aga paistab, et temaga on nii nagu peab elik siis läbi ja saan edasi liikuda.
Teiseks teeme me Uru Noorteteatri ja Teatritehase kokkupõrkel 12. mail Peetri juhtimisel üht klounaadipõhist asja, mis näikse päris kena tulevat - tulge vaatama ja loopige tomatitega, kui leiate selle kohase olevat.
Kolmandaks mängin ma järjekordselt ühes tükis mooki, varsti kohe lähengi õppima, kuidas efektselt kere peale saada ja anda.
Ja neljandaks peaks selle kirjutamise ajaks Dani ja Ally juba veerand tundi Eestimaa pinnal olema.

1 kommentaar:

Alleria ütles ...

Hei Tali! Sa oled hästi vahva ja hea.
Ally