esmaspäev, august 30, 2010

Sügis läheneb selja tagant


Esiteks see.



Tartus tegutsev Noorte Teatritehas alustab uut hooaega sel nädalavahetusel füüsilis-visuaalse performance'iga Genialistide klubi tagaõues.

"MAAILM. JA MÕNDA." on Teatritehase 11. omalavastus, kus pääsevad esmakordselt lavale kevadel truppi võetud noorliikmed. Ka tüki lavastaja, Jaanika Tammaru, on Tartus uus nägu.

"Mäletad seda reisi, kus... Puhkus ei läinud nagu plaanitud? Ei tahtnudki enam tagasi tulla? Kohtasid imelikke kohalikke ja veel kummalisemaid kombeid? Kus kultuurišokk ei lahtunudki? Kus mitte millestki vahepeal mitte midagi aru ei saanud? Seda me mängimegi," kirjeldab uuslavastust Tammaru.

Uue teatrihooaja alustamiseks sai spetsiaalselt korda tehtud Genialistide klubi tagahoov, kus noored näitlejad said end füüsilisest ja sotsiaalsest heast küljest näidata. Seda, kuidas nad publiku ees hakkama saavad, näeb juba sel nädalavahetusel.

Füüsilis-visuaalset ja mängulist teatrit, kus rändelemendid avastavad äratuntavaid ja tundmatuid maailmakultuure saab näha Genialistide klubi tagahoovis 29., 30. ja 31. augustil kell 7 õhtul. Pilet 25.-

Mängivad: Mai Raet , Minni Saapar, Semele Kari, Annike Tolmats, Karl August Kaljuste, Toomas Krips, Martin Teder ja Peeter Piiri.
Lavastaja: Jaanika Tammaru
Kaasa aitasid:
Ideega Marite Butkaite,
Juhendamisega Peeter Piiri
Plakatikunstiga Paula Maria Vahtra
Võitluskoreograafiaga Teele Uustani


Et siis näe. Teen teatrit ja olen muidu ilus. Täna oli esikas, 30. ja 31. august on veel etendused.


Teiseks see, et pärast esikapidu varastati mu jalgratas ära. Homme lähen politseisse avaldust kirjutama.
Mul olid selle kohta kõiksugu emotsioonid, aga praegu ei jõua ma nendest kirjutada. Homme ilmselt lääb teravamalt, kui tahan hakata kodunt jalgrattaga lahkuma, aga...
Jalgrattaga on minu puhul nagu jalgadegagi - sa ei saa aru, kui head ja toredad asjad nad on, enne kui sa neist ilma jääd. Okei, jalad on mul veel mõistagi alles, aga ma kirjutasin selle lause oma lõbusa artriidi peale mõteldes. Parem on vist praegu sellesse mitte süveneda.

Kommentaare ei ole: