kolmapäev, aprill 08, 2009

Mille?

Kurat võtaks, kui ma ütlen, et tegu on f(x)=sin(x)-x graafikuga ja joonistan mingi kõvera, siis, kurat küll, on ka tegu f(x)=sin(x)-x graafikuga koos kõigi tema omadustega. Kui ma joonistan näiteks muumitrolli ja ütlen, et tegu on Dirichlet funktsiooniga graafikuga, siis tegu ongi Dirichlet funktsiooni graafikuga, kurat, ega ma siin joonistamist ei õpi. Sisu on see, mis loeb.
Kuradi rakendusmatemaatikud.

Okei, rant off.

Niisiis, hetkel peaksin ma kirjutama Andeorale rolli, aga vihase peaga ei suuda ma seda teha ja minu kõrval ei olnud kedagi, kellele ma saanuksin ühte konkreetset kodanikku sõimata ja väita, et tegu on tropiga, sestap kirjutan seda blogisse. (see, kuivõrd tropp antud isik päriselt on, ei puutu absoluutselt asjasse, kurat küll, sõimamine ei ole sul mingisugune hüperrealistlik tegevus)

Muudest asjadest, mis muga vahepeal juhtunud on.
Käisin kooliteatrifestivalil. Sealt järgnevad märkused:
*Treffner võitis.
*Võitjalavastus demonstreeris muuhulgas, et poisse on näiteringides tüdrukutest kõvasti vähem
*ja seda ka, et näitlejad võivad ütelda "Mille?" - "Selle?" viiskümmend korda järjest ja ikka on huvitav.
*"Ausa inimese maja". Päris lahe, kuigi moraal on umbe kahtlane- "Elu on kestev ime ja maagia. Sellepärast uskuge selgeltnägemisse, võlukunsti ja muusse säärasesse kassikulda."
*Jään oma arvamuse juurde, et seal näidendis oli Goblinil kõige sobivam roll. Talle kuidagi lihtsalt sobib mingite troppkirjanike mahalaskmine väga.
*Kui me Goblini juures juba oleme, siis tasuks mainida, et sel festivalil oli ta just nii riides, nagu mingi tüüpiline lääne ülikooli eriti noor mingi väga uue humanitaaraine (a la postmodernistliku teatriteooria kasutamine Korea filmikunstis) õppejõud välja nägema peaks. Kui Ülo tal kõrval seisis, nägid nad välja just nagu sellistest intelligenthumanitaaridest geipaar, aga see on loomulikult minu arvamus.
*Tšernobõli etendus oli hea. Väga palju nauditavaid soolosid. Eriti too usklik ringirändav poisike, ahastuses insener, sõjapõgenikud, sinnajäänud mutike- jaa, hea oli. Muidugi, profi kirjutatatud tekst ka.
*erinevalt näiteks sellest oh-ma-olen-niiiiiiiii-diip näidendist, mis lauba viimane oli. Kurat, mees, keda me eelmine päev Zavoodis kohtasime, ajas purjuspäi tunduvalt pädevamat diipi juttu.

Murca avaldas arvamust, et Carla Bruni sööb ilmselt ainult mett ja sulavõid ja seisab vaikselt kastemärjal rohul. Kuigi tema wikipedia artikkel natuke muudele võimalustele viitab, on Murca hüpotees vähemalt tema hääle põhjal totaalselt usutav. No kuulake:

Kommentaare ei ole: