reede, oktoober 26, 2007

Viivisevaba nädal

Eile oli hea päev. Selliste hästi väikeste asjade pärast.
Esiteks, pärast esimest praksi oli mul kaks tundi vaba aega ja ma lihtsalt jalutasin mööda linna ringi ja mul oli täiesti suva, et ma aega raiskan. Kaif oli. Siis ma läksin Treffooniasse ja sõin.
Teiseks kohtasin ma koduteel ühte naist, kes palus bussipiletit või raha et seda osta, sest tal oli vaja minna vanemat sugulast haiglasse vaatama mina või miskit. No mul oli üks kümnekroonipilet üle (niikuinii kasutan kuupiletit) ja andsin talle. Tema ütles, et jumal õnnistagu mind. Armas.
Kolmandaks oli raamatukogus viivisevaba nädal ja ma sain ühelt raamatult viivise maha. Teistelt mitte, sest ma unustasin. Aga, nojah, kena asi ikkagi.
Neljandaks oli mul tagasi linna minnes bussi peal kontroll ja mul oli pilet. Ma ei tea miks, aga see läheb siia positiivse poole peale kirja.
Viiendaks, kui ma bussi pealt maha tulin ja Goblini poole läksin, kõndis mu ees üks kena tüdruk. Hästi pikkade juustega. Oli selline üsna hüljatud tänav, tema kõndis ees, mina järel. Tema pani sammu juurde. Mina ka. Ta vaatas tagasi ja pani veel sammu juurde. Võtsin sammu maha. Ta vist natuke kartis mind. Ja nii ma talle järgnesin, kuni ma Goblini poole ära keerasin.
Kuuendaks, tendu ja niisama oleng Gopsi, Dani, Lohe, Kõusti ja Curu seltskonnas.
"I am an Ukranian Cthulhu-prostitute."
Vean kihla, et too viimane lause lööb mu blogivaatamiste hulga lakke. Mis on siis seitsmes hää asi.

1 kommentaar:

Milady Verity ütles ...

Ilus elu.