kolmapäev, veebruar 14, 2007

Inimestest

Tuli meelde, et Idril kunagi tegi sellise asja. (kuigi see on vist ilmselt juba ära kustutatud) Varastan konkreetselt. Vabandan.
Muuseas, sõbrapäevaga pole siin midagi pistmist. Lihtsalt niisama. Tegelikult on see suvaline valik inimesi ja gruppe ja kellegi ma niikuinii unustasin. Vabandan.
Aga:

Idril on hea
Nessa on jabur
Zepp on pervo
Dani on mõtlik
Sven on kapp
Anni on lahke
Curunir on tegus
Marten on aktiivne
Oskar on külalislahke
Kärts on lõbus
Goblinil on annet
Vahur on intelligentne
Efka on perversne
Sillu on positiivne
Gala on armas
Riion on kasvanud
Mina olen narr
Sinimaniseele on hubane
Mu klass on tuttav
Treffner on lõppemas
Elesgal on sõpruskond

2 kommentaari:

Kärt ütles ...

hmmmmeeehh... Hanna ütles mulle pervo, sina ütled jabur.
No mis värk on.. ma tahaks ka vahest olla näiteks hubane või pehme vms.. mitte mingid vahepealse tähendusega naljakad sõnad.

ei tegelt on sinu enda arvamus mis sa must arvad.

Olgu siis jabur...

...



..


väääääää vääääää
ving ving ving ving vingun niisama

Taliesin ütles ...

Tead, ma kirjutasin selle umbes veidi aega pärast seda, kui sa mulle kõnetorus ütlesid, et sa soojendad oma käesoojendajaga oma kassi.