reede, märts 24, 2006

Saabumise sadam

Minust ja larpist
Rolliwoodist

Hola!

Mu head sõbrad, vähemalt ajutiselt olin ma larbimaastikul (hea, et Helju Vals seda blogi ei loe) tagasi. Ürituse nimi oli Rolliwood, kevadvaheajal toimuv üritus, kus tutvustatakse noortele ja lastele rollimängu. Põhimõtteliselt kestab asi terve nädala, aga mina käisin kohal ainult eile larpamas ja lähen ka homme, siis juba DMama.
Mõnus pretensioonitu üritus oli, kuhu lihtsalt lambist kohale läksin. Viisin raamatud ära ja astusin läbi ja käisin korra mängus ka. Lõbus oli. Mängisin rändmunka, kes oli ainujumala Kej vaimulik, (jumala nimi tõestab, et ilmselt on kõik GMid igal pool vähemalt osaliselt perversse mõtteviisiga) ja kes üritas väikese mägiküla rahvast usku pöörata. Uskupööramisüritus kukkus läbi, hoolimata minu korraldatud imest - muutsin kivisid kummikommideks. Ei avaldanud muljet.
Kuda paater Nicanoril see õnnestus? Või on kakao abil leviteerimine kõvem sõna ja avaldab rohkem muljet? Mine tea.

Aga üleüldiselt oli tore üritus.

Kommentaare ei ole: