reede, jaanuar 27, 2012

Novõi novõi novõi novõi god

Hah. On ta uus aasta jee. (kuigi draakoniaasta on vist päris uus tõepoolest ja kuna ma olen draakoniaastal sündinud, võiks siis ju hea aasta tulla. ja ühest teisest asjast saab ka umbes aasta, aga sellest ei taha ma rääkida.) Aga igastahes oli mõni aeg tagasi kombeks lahutada uue aasta alguses meet tuleviku ennustamisega iTunesi või muu säärase riistapuu abil. Egas midagi.

1.Kuhu ma olen jõudnud aasta 2012 alguseks?

Ich Will - Rammstein


Könnt ihr mich hören?
Wir hören dich
Könnt ihr mich sehen?
Wir sehen dich
Könnt ihr mich fühlen?
Wir fühlen dich
Ich versteh euch nicht.


Ma ei saa aru. Toimuvad mingid väga selged asjad ja minuga üritatakse kontakteeruda, aga ma ei saa neist aru. Vist.




2. Aasta 2012 põhiülesanne

Kõigepealt tuli "Main Theme of Final Fantasy IV" Apocalyptica esituses, aga siin on vist kombeks instrumentaalsed palad välja jätta.
Nii et tegelikult tuli:

Sõpruse Puiestee - 1905


Ma ei seisa lippude all. Ma ei lähe tänavatele. Jään oma ärklituppa ja veri tuleb huulilt. Või peaks ma ütlema "meie"? Lõppeks on see ka väga intiimne laul. Ja kurb.

Aga iseenesest on Tatsutahime sellest laulust minust palju paremini kirjutanud.

3. Eneseteostus aastal 2012. Minu „mina“ 2012. aastal


Battery-Metallica




Lashing out the action
Returning the reaction
Weak are ripped and torn away

Hypnotizing power
Crushing all that cower
Battery is here to stay


Hmmh. Ma kardan, et sellist arhetüüpi pole minus kunagi olnud. Sihukest puhast jõudu või agressiivsust. Seda huvitavam oleks näha, kuidas see tekib.


4. Rahaasjad aastal 2010


Dr. Bogenbroom - Jethro Tull

I have one foot in the graveyard.

5. Sugulased ja naabrid 2012. aastal


Ei loe, sest on instrumentaalne: Esashi Oiwake - Ensemble Nipponia Japan.


The Whistler- Jethro Tull

Tundub, et sugulased-naabrid on sel aastal sihuksed elurõõmsad muusikud, kes mööda ilma ringi aelevad. Good for them.



6. Kodu aastal 2012


Ei loe, sest on instrumentaalne: Bye Bye Blackbird
Jälle instrumentaalne: Brandenburg Concerto Op 6 in B Flat Major BWV1051 No. 2. Adagio Ma Non Troppo
Nuh, ilmselt tuleb kodu siis lihtsalt väga instrumentaalne

7. Armastus aastal 2012


La Valse Jaune


Et l'soleil
De l'aut' côté du monde
Danse une valse blonde
Avec la terre ronde, ronde, ronde, ronde
Le soleil
Rayonnant comme un faune
Danse une valse jaune
Pour ceux de l'autre ciel

Mais moi j'ai la nuit dans ma poche
Et la lune qui accroche
De l'ombre au coin des toits
Je vois tous les songes qui volent
En lentes banderoles
Et se perdent là-bas


Armastus omandab kosmilised mõõtmed ja ma olen omadega nii täiega sillas, et mul on öö taskus ja kuu ripub varjudest alla ja üldse on kõik üle mõistuse romantiline multikas.


8. Tervis aastal 2012



Aqualung - Jethro Tull (ausõna, mul on teisi bände ka)

Sun streaking cold
an old man wandering lonely.
Taking time
the only way he knows.
Leg hurting bad,
as he bends to pick a dog-end
he goes down to the bog
and warms his feet.


Okei, tervisele ei tasu väga panustada.


9. Partnerlus aastal 2012


Külm sonett- Allan Vainola

Mind suudled see eest, et ma korraks tulin.
Hetk. Leegi eest ma tänan nii ka sind.
Sa tead, mis maksab kõleduses tuli-
ma tean, mis öössepöördumise hind.

Ja ainult üht me mõlemad ei tea:
kes oli teise vastu halb, kes hea.

Sa tead ka ise: siia, nagu mina,
veel tuleb neid, kel nagu sulgi külm.
Kel külm on üksinduse linna sinaa,
kel juhusliku tule soojast küll.



10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2012

A-Team Theme


Noh, võõraid rahasid ja laene saab ilmselt A-rühma abil sisse nõuda, aga A-rühma teemaline seks on juba midagi müstilisemat. Reegel 34, samas.

11. Reisid aastal 2012


Leisure Suite- Feist

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2012


Ei loe, sest on instrumentaalne ja hästi veider: Dust and Scratches - Zoviet France.
Ei loe, sest on instrumentaalne : Budo - Miles Davis
Anywhere Out of the World- Dead Can Dance

And maybe it's easier to withdraw from life
With all of its misery and wretched lies
Away from harm.


13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2012


Blue Jean - David Bowie



Ilmselt sõbrunen siis kellegi Jeani-nimelisega.


14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2012


Decades- Joy Division

Weary inside, now our heart's lost forever,
Can't replace the fear, or the thrill of the chase,
Each ritual showed up the door for our wanderings,
Open then shut, then slammed in our face.


15. Kuhu olen jõudnud aasta 2012 lõpuks


Ei sobi, sest on instrumentaalne: dolce
Vist ei sobi, sest on podcast: Overthinking It podcast, Episode 127: Silly Meaning Bad.
Ei sobi, sest on instrumentaalne: Round Midnight- Miles Davis
Järgmine: Hexpolska- Poeta Magica

Ilmselt olen lihtsalt aasta lõpuks instrumentaalseks jõuks muutunud. Või siis rumalaks.


Kommentaare ei ole: