esmaspäev, september 22, 2008

Happy unbirthday to me!

Kuigi homme ma kahjuks seda vahvat päeva tähistada ei saa. Nojah, vähemalt on siis täna mul see võimalus. Homme peaks ma jällegi kinki saama, nii et hea igat pidi.
Elasin üle Tähe Perepäevad nädalavahetusel. Lõpuks ei tahtnud Bernoullist enam midagi teada. Järgmine päev lähen ülikooli ja kelle võrrandi kujust meile seal dif. võrrandites räägitakse? Väga õige- Bernoulli omast.

Lugesin just Wikipediast järgmise lause: "Although there is no uncontroversial evidence of child sacrifice in the Olmec civilization, full skeletons of newborn or unborn infants, as well as dismembered femurs and skulls, have been found at the El Manatí sacrificial blog. "
How cool is that?

Muide, ma nägin täna unes, et kohtasin mingid väga eraldunud orus elavat Vanu Jumalaid austavat paljulapselist perekonda. Kuidagi hästi õõvastav oli. Mäletan näiteks vanaema, kes voolis mingist plastiliinist kombitsaid ja põimis neid mingil altarinurgal omavahel, ise lauldes mingil vaimuliku rahvalaulu viisil "Iä! Iä! Cthulhu ftaghn". Tuli välja, et see plastiliin oli tegelikult juust, milles oligi kogu asja iva - see oli kuidagi Vanade Jumalatega seotud juust, mis tuli mingist väga kummalisest allikast, ei teagi kust. Jube rõve oli, igastahes, aga pereisa söötis oma lapsi sellega, et neist saaksid sellised poolenisti ebainimlikud cthulhu mõjutustega olendid. Ma sõin ka, et saada tugevamaks kui see perekond, et nendest võitu saada ja pereisalt välja pressida, kuidas siit välja saab, aga kui ma juba välja olin pääsenud, tundsin ma, et minus on midagi muutunud

Kommentaare ei ole: