pühapäev, september 09, 2007

APdest

Ma avastasin just, et mul on praegu koos 19 APd, kui ma ilusti läbi saan ja kohal käin ja puha. Et kõik oleks korras on tarvis 20 APs (noh, teoorias võib ka vähem olla, aga siis võib stipist suu puhtaks pühkida).
Nüüd.
On üks kuulu järgi hästi huvitav kursus(annab4 APd), kus ma saan, mitteametlikult kohal käia, aga APsid kirja ei saa, sest eeldusaineid ei ole ja ametlikult regada ei saa. Oh õnnist bürokraatiat. (Aine on ise graafid, Jan Willemson annab, antud õppejõudu julgen soovitada küll, kuigi ainet veel kuulama läinud ei ole.)
On ainepunkte lingvistikast ja füüsika praktikumidest, aga nendega on küsimus, kas noid aktsepteeritakse ja kirja pannakse.
Ja nüüd ma vaatangi siin netist aineid ja mõtisklen, et millised on huvitavad ja millised mitte ja milliste jaoks mul aega on ja millistest on kasu ja niisama.
Ah, tühja kah. Panin end vene keele algkursusele kirja.

Nüüd üritan alustada võitlust tuuleveskitega ja tekitada endale graafide praktikumise jaoks vaba aeg - mida ma ilmselt teen, nihutades oma mat-analüüsi praktikumi mingile muule hägusele ajale, ilmselt füüsikutega kokku - aga ma ei tea, kas nii tohib. Ehjah.
*pirn läks peas põlema*Aga milleks siis õppejõud on?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kui küsida tohib, siis mida täpselt ja kuhu ülikooli õppima oled asunud?

Taliesin ütles ...

Muidugi tohib.
Tartu Ülikooli. Matemaatikat.
Selline teade ehmatab muide üsna tihti inimesed ära, nad miskipärast kardavad matemaatikat.

Anonüümne ütles ...

mina ei karda =)
mulle meeldis mata väga ja ülikooliski oli selline aine nagu differentsiaalvõrrandid lemmik, olgugi, et õppisin keemiat.

Anni ütles ...

Põlise humanitaarina vaatasin oma diplomilt, missugused _mittekohustuslikud_ ained kõige ägedamad olid (juhuks, kui Sul tulevikus veel punkte puudu jääb :) Võib-olla neid kõiki enam ei loeta, vähemalt mitte selle nimega, aga mingiks orientiiriks ikka :)

Tiit-Rein Viitso ja liivi keel
Aadu Must ja suguvõsa uurimine
M. Hoppal ja shamanismiloengud (erinevate pealkirjadega, nädalaste külalisloengutena)
Jaan Unt - kõik, eriti meeldis mulle Maailmakirjandus I a, Muistne Lähis-Ida kirjandus
Reet Kasik - eriseminar tekstianalüüsist
Kalle Kasemaa - kõik loengud
Tõnu Lehtsaar - hingehoid