neljapäev, juuni 21, 2007

Ave, Caesar, morituri te salutant

Homme on lõpetamine.
Kell 12. 00 Vanemuise kontserdimajas. Täna andsin õpilaspileti tagasi. Bussis enam soodushinnaga sõita ei saa. Ja see suvi, mis nüüd ees on...oijah.
Ma ei teagi, mida ütelda.

Muuseas, ma nägin täna Hannat. Ta käis korra Tartus, Treffis mingitel paberitel järel. Ta läheb järgmine aasta tagasi kooli (see, mis tuleb, ma mõtlen) See on tore.

Lõpp....


.....
EDIT:
AJalugu - 87
Inglise keel - 93
Matemaatika - 98
Kirjand -- 100
EDITi lõpp


.....
.....




......





......

Ei siia ei tule praegu enam midagi.
Ja Suuri Pesakondi ma ka enam kirjutada ei oska. Kõikide narratiivide lõpp. Eile pidi ka üks seltskond seiklejaid oma lõpu leidma, aga isegi seda ei saanud.


Finis nihili.

Ma olen väsinud.

2 kommentaari:

Ott ütles ...

Mul on jäänud lõpetamisele ainult 3 tundi aega ja ma joon siin rahuga kohvi.

Tead, mis tuli meelde.
Ma andsin klmapäeval mingisse vanasse ja suurde raamatu allkirja.
Seal oli ennem veel üks võõras allkiri, samas ka tuttavlik.
Kui ma läksin vist esimesse või teise klassi, siis ma pidin ka sinna andma allkiri.

Aga see raamat, see oli imetlusväärne. Vene keelsed tähed särasid, kõik 12. aasta hinded olid sees, lisaks veel palju andmeid. Raamat ise oli väga kulunud, kollaste lehtedega ja natuke vana raamatu lõhnaga.

Kui andsin allkirja, siis oleks tundud, et ma allkirjastasin just oma lapsepõlve lõpu ja nüüd peaks hakkama noorus.

Soh, niimoodi...

themarten ütles ...

Enne sind ei teadnud ma kedagi, kes teadnuks kedagi, kes saanuks kirjandi 100 punkti.
Üleüldse, õnne! Ja edu edasipürgimisel!