teisipäev, veebruar 12, 2008

Sina ütled "Vaneggi!", mina ütlen "Che tenti, signor!"

Kõigepealt pisike egobuust ja kekkamine.
95

Okei, esimese korraga nii palju ei tulnud. Aga noh, ma ei teadnud siis ka, kuidas Kõrgõshtani inglise keeli kirjutatakse. Noh, ega ma tegelikult ei tea ka, kuidas teda eesti keeli kirjutatakse.

Trubaduuri esietendus oli ära. Suht lõbus, tegelikult, mina olin laval ja seetõttu väga kriitilist arvamust evida ei saa, sest asja väljastpoolt ei näinud. Rahvas, kes asja väljastpoolt nägid, on üldiselt arvamusel, et värk oli alavalgustatud, asja oleks võinud rohkem lavastada ja et Leonora osatäitja oli tubli. Minu arust oli ka. Ahjaa, ja koor on ka üleüldiselt meeldinud.

Esimene arvustus on siin.

Igavesti lahe on tuikuda tosinakesi Vanemuise poolt Genialistidesse aftekale, purjakil päi ja lauldes - ooperit, neljahäälselt ja itaalia keeli. Karta on, et vahel panime mööda, aga stiilne sellegipoolest.

Ülikool hakkas pihta.

Andeora on jätkuvalt kadunud.

Ella stessa!

2 kommentaari:

Aju ütles ...

Ülimalt muljet avaldav :O

123qweasd ütles ...

Ahjaa, sina oled ka seal... Jah, ma lahen seda ka vaatama lähitulevikus. :)