teisipäev, detsember 26, 2006

Vaikides jäänuks filosoofiks, aga mis nende jäänustega ikka teha

Räägitakse, et kord olla Michel Foucaultilt* küsitud, kas ta on pigem poststrukturalist või strukturalist.
Michel Foucault mõtles veidike ja vastas: "Ma olen Michel Foucault"

Tahtsin ka tark näida.
Kord küsiti** minult, kas ma olen pigem liberaal või konservatiiv.
Vastasin Foucault' vaimus: "Ma olen Michel Foucault"

Sinna seltskonda mind enam teist korda ei kutsutud.

Ilmselt ei saanud nad niivõrd kõrgelaubalisest teemadest aru. Ei teadnud tõenäoliselt isegi seda, mis simulaakrum on.

Tunnistan ausalt, et ega mina ka ei tea.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida.
Tahtsin rääkida hoopis muust, aga ei saa, sest on talvevaheaeg ja aju on talveunes.

Sellepärast ongi lõvidel nii suur pea, et nende ajud talveund ei näe.




*väga tark onu
*tegelikult ei küsitud. Aga ma teen näo, et küsiti.

Kommentaare ei ole: